31 Mart 2010 Çarşamba

Gece


Bu saatleri pek de sevmiyorum. Yaptığım işler güzel gelmiyor bana. Hep karanlık. İnsan niye gece uykusunu feda eder? Gündüz yapılacak onca iş varken, geceye yığarız zamanımızı. Gece yalnızlıktır. Genç kızların sevgilisi Edward'ım bile yakınır vampir olmaktan. Dracula'nın da dostu yoktur. Yarasalarla pek ilgilidir ama onunki evcil hayvan sevgisi.
Tıkırtılardan hoşlanmıyorum. Açıkçası korkutuyorlar beni. Korkumla yüzleşecek halim yok, üşeniyorum. Ayrıca uykum da var. Bugün Salı, Okan da yoktur. Beyaz olaydı bari. Kanal D bağımlısı.
Bugün farklı olarak sınıf arkadaşlarımı yaadettim. Sınavıma 1 hafta kalmış. E yine beraberim onlarla. Liste yapmayı planladım. Sınırın ötesi ve gerisi. Ötesi berisi bende saklı. Kim var kim yok bilinmez aslında daha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder