20 Eylül 2010 Pazartesi

Blog Yazarlığı ve "Bir Dolap Kitap"



Pek çaktırılmıyor ama Türkiye'de aslında ciddi bir blog yazarı var ve gittikçe artıyor. Özellikle belli bir teması olan, hayatının bir parçasını tamamen aktaran bloglar iyice okuyuculara yardımcı oluyor. Ağbim aracılığı ile "Bir Dolap Kitap" ile tanıştım. Özenle o kadar çok zaman ayırılıyor ki ve bu sayede o kadar büyük ki, benim gibi bu kadar geç başlamış bir insan bir haftasını tamamen ayırsa belki de bütün arşivi baştan sonra okuyamaz. İçindeki incelemelerden birini okuduğunuzda da o kitabın dışında en az 3-5 kitap hakkında da bilgi sahibi olmaya başlıyorsunuz ister istemez. Yönlendirmeler sizi, eğer ilginizi çektiyse bahsi geçen konu, kütüphanenin benzer kitaplarını da tanıyorsunuz. Yazarlarıyla da bayramda tanışma fırsatı buldum. Yıldıray abi ve Banu abla gerçekten çok samimi insanlara benziyorlardı daha ilk görüşten ve açıkçası kitaplıklarına bayıldım...

Şu son fotoğraflar dışındaki girdilere bakıyorum da pek de karanlık değil bu yazım. Acaba blogum ve benim için de yani bir sayfa mı açılıyor :)

2 yorum:

  1. Bu övgü dolu yazı için teşekkür ederiz, kalemine sağlık Sİnan. Biz de seninle tanıştığımıza seviniyoruz. Cihan'ı ne zaman ekebilirsen gel bize:)
    kendine iyi bak...

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkürler ederim, evi de öğrendim zaten :) yok bundan sonra beraber takılmıyoruz zaten, yerim farklı yurdum farklı :)

    YanıtlaSil